Mer en annan gång...

Tanken var att jag idag skulle ha tid att skriva ett långt politiskt inlägg, eftersom jag trodde detta skulle bli en helg då jag mest skulle sitta hemma och inte ha så mycket att göra. Det blev väl så delvis, men tiden rinner iväg...
 
Fredagskvällen gick åt till tvätt och "På Spåret". Kristian Luuk hade fått ett fräsigt skägg.
 
I lördags var det träning på förmiddagen, och sedan blev det mat och inköp av julklappar tillsammans med Bias. Efter att ha kommit hem och hunnit med att se ett avsnitt av "Breaking Bad" så mötte jag upp Bias igen på Pitchers för att se matchen mellan Arsenal och Newcastle. Slutade 4-1 för övrigt. Vi ville dock inte avsluta kvällen där utan gick vidare till Stora Örebro, och där träffade vi Per, Robban och lite annat folk, så det blev lite roligare och intressantare än vad det var tänkt. Tyvärr dog min telefon, vilket gjorde att jag ändå gick hem vid 01:00.
 
...och idag? Vad har hänt med den här dagen, den är typ redan slut? Antagligen tar det mycket längre tid att slå in julklappar än vad jag hade tänkt, för det har jag gjort ialf :-). Annars har jag mest städat och kikat på Man Utd - Liverpool. 3-0 slutade den matchen och det var väl inte helt rättvist, för Liverpool spelade rätt bra, kanske mest beroende på Man Utd darriga försvarsspel, dessvärre har de en målvakt som var galet bra idag. Faktum kvarstår dock, Liverpool kan inte göra mål utan Suarez och Sturridge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0