Nästan lite lätt tortyr...

Det är över 30 grader ute och Facebook och Instagram översvämmas av glada människor på semester. Det samt grejen att man vill sova några timmar varje natt och inte kan hänga utomhus med vänner kvällarna igenom är allt lite av lätt tortyr... En vill liksom kunna utnyttja det här vädret lite bättre än att vara trött, eller sova.
 
Jag har fått tillbaka bilen nu, och det blev lite billigare än beräknat, vilket så klart inte gjorde någonting.
 
"Då var du 34 och jag 24, och jag tyckte att du var så gammal. Nu är jag 34 och jag känner mig mindre gammal än jag tyckte du var då".
 
Den enkla poesin är den bästa, Markus Krunegård ur låten "Hell yeah Norrtälje".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0