Renault Killyou

Nu har jag bara ägt en bil, men frågan är om det finns en sämre bil än Renault Clio? Besiktigade skrället förra veckan och fick tre tvåor. Ringde en verkstad om det idag, och det skulle kosta 4000 kronor att fixa allt. Vet inte ens om jag behöver bil... Jag använder min bil för att handla mat på Maxi och för att åka till Skavsta typ, så kanske är lika bra att sälja den. Snubben som jag ville reparera hos ville köpa bilen billigt... Frågan är hur billigt, jag ska överväga saken...
 
Råkade köpa en resa till Kroatien nu också; 28 juli ner till Split, och den 7 augusti tillbaka från Dubrovnik. Tänkte hinna med Mostar och Montenegro däremellan också, ja, ja, det märks vad jag hinner med.
 
Jag lade även ett anbud på att köpa 181 aktier i Hemfosa fastigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0