Skräck!!!

Efter lite idogt övervägande så lämnade jag in Killyon på verkstad idag för reparation, och jag tror att jag bestämt mig för att sälja den nu i sommar, känns bättre att sälja en någorlunda hel och besiktigad bil än tvärtom...
 
Det blev inga Hemfosa-aktier för mig, jag lade ett för lågt bud och sedan gick kursen upp, och jag fick således inga aktier. Istället har jag lagt en order på H&M, så kanske blir aktier i det bolaget istället.
 
Jag har sett några skräckfilmer senaste dagarna av varierande kvalité.
 
Oculus - Den bästa av de jag sett nu, rätt skrämmande.
 
Constantine - Mest dålig, trots bra skådespelare.
 
The House at the End of the Street - Bra skådespelare, några intressanta vändningar, men annars inte så värst...
 
The Quiet Ones - Nog att jag somnade, men jag lyckades se det mesta av filmen, och det var ändå rätt bra :-).
 
Splinter: Lite mer gore än de andra, men ändå bra.
 
Läser en biografi om Bruce Springsteen nu, och lyssnar därav lite på hans gamla alster just nu, och det är allt riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0