0-3

Kom precis hem från Pitchers där jag bevittnat Liverpool vinna över Man Utd med 0-3, och det med god hjälp av tre straffar, varav en var helt felaktig, och en annan lite tveksam. Oavsett detta gjorde dock Liverpool en bra match, och var i mitt tycke det bättre laget. Det är nästan så att man börjar hoppas på att det kan bli något mer än bara en Champions League-plats i år, men det ska dock mycket till.
 
Igår blev det en sväng till Ritz efter att jag varit hos Per, och det var jag, Per och Lundmark som kom iväg. En bra kväll.
 
Struligt med att dricka vatten nu, efter att det larmats om att det kommit bajs i dricksvattnet... Det verkar inte som att det skulle vara jättesvårt att sabotera en stads vattensystem om man vill det!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0