White trash

Kikade precis på en mobilfilm på ett polisingripande i Gävle tror jag. Det man ser på filmen är några hysteriska white trash-människor som står och gapar när polisen försöker göra ett ingripande. Vad som försigått innan, har man ingen aning om. Det komiska är att samma white trash-människor har delat detta för att försöka få det till att polisen begår övervåld, men något sådant framgår inte alls av filmen, snarare bara att det är massa dyngraka trashiga människor som står och gapar. Det läskiga är dock alla "hata polisen" kommentarer som finns till filmen, mycket oroväckande.
 
Försökte lägga upp en länk här till klippet men misslyckades :-(.
 
Personligen antar jag att jag haft en hiskelig tur eftersom jag efter flera hundra utekvällar aldrig haft problem med varken polis eller vakter, förutom ett par missöden då jag varit under 18 eller druckit på allmän plats. Konstigt att andra har så mycket problem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0