Hoppsan Kerstin!

Jag råkade köpa ett Playstation 4 igår, eller åtminstone beställa ett, framtiden får utvisa om det kommer, men det borde det göra :-). Himla skoj med TV-spel.
 
Idag har jag lagt en order för att försöka utöka mitt aktieinnehav, och morgondagen får utvisa om det blir några aktier köpta eller inte. Mitt bud kan ju teoretiskt bli för lågt, har ju hänt förut. Ordern lade jag på Trelleborg.
 
Idag har jag även gått tillbaka i träning efter en veckas frånvaro på grund av halsont, men nu är jag frisk och fit-for-fight igen.
 
Dagens smolk var att jag fick reda på att det nya teamet på jobbet verkar ha blivit ett boende-team utan handläggare. Tycker nog det låter rätt bra för enhetens skull, men det gjorde dock för min del att någon eventuell teamledar-roll gick om intet. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, om jag ska försöka hitta något annat arbete, eller om det är värt att vara kvar. Jag trivs på jobbet, men varför inte försöka få det ännu bättre om det går, och eventuellt slippa pendla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0