Ögonknas

Imorse vaknade jag av att ögonen var kladdiga! En himla massa ögongojs var det, samt lätt svidande ögon. Antar att jag fått någon sorts ögoninflammation, vilket jag inte haft på år och dagar. Annars är det just inget större fel på mig.
 
Igår firade vi pappas 65-års dag och det bjöds på potatissallad, tårta, massa whisky och exotiska frukter. Inte dumt alls! 
 
QPR - Liverpool spelade precis klart, och Liverpool lyckades vinna med 2-3, i en nästan pinsam match. QPR var bättre men kunde inte göra mål, och Liverpool var bara skit tills dess att Coutinho kom in då det blev lite bättre. Att Liverpool vann var som sagt inte rättvist, och QPR hjälpte till med två klockrena självmål, varav det ena gjordes av Dunne, som måste ha något slags rekord i självmål. Balotelli? Verkar springa rätt, men när han har bollen blir det bara fel, fel, fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0