Ont i Hallsberg

Ont i Hallsberg, det var så en sa förr när en hade ont i halsen, och det är just det jag har nu, så ini helvete också. Jag klagade på mina ögon i söndags, och jag började även känna av halsen i början av veckan, men igår kväll blev det rejält irriterande, och så har det fortsatt hela dagen, även om jag tycker att det blivit en aning bättre nu. Eftersom jag inte varit "sjuk" på många många år så försöker jag även hålla det och vägrar således stanna hemma från jobbet. Jag är bara hemma om jag har rejäl feber eller mår illa, och inget av det är faktumet just nu, men det är ändå på gnällen att jag känner för att kasta in handduken.
 
Annars blev det vegetarisk lasagne igår, och jag fick lära mig att göra en ordentlig béchamelsås. De jag gjort tidigare har blivit så där, men nu blev det bra, fast berodde nog mest på att det inte var jag som gjorde såsen :-).
 
Jag har även sett filmen "Captain Phillips" och den kan jag varmt rekommendera.
 
Nu är det bara att hålla tummarna för Liverpool ikväll mot Real Madrid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0