Börsjävel

Ett par av mina aktier som stigit har fallit lika mycket efter att företagen visat upp "dåliga" rapporter, fast de egentligen varit ganska bra. Att jag är en nybörjare när det kommer till aktier lyser verkligen igenom när jag inte har koll på när dessa rapporter kommer.
 
Får se om det händer något spännande nu i helgen, jag är inte helt övertygad om att så blir fallet.
 
Jag har sett, och sett om, några filmer senaste dagarna; The Fifth Element (lysande), Tic Tac (mycket bra) och Smultronstället (inte riktigt min sorts film).
 
Trevligt med mat och ett glas vin på Paolo's i onsdags. Kände mig nästan full när jag skulle sova sedan.
 
Lätt hjärtklappning på Systembolaget idag och muntra smilband när expediten ursäktade sig med, efter att ha frågat mig om leg, att han inte hade arbetat på ett halvår :-).
 
0-0 i halvtid mellan Liverpool och Everton, men det ser bra ut.
 
Bilen är inte såld än, även om en hel del har hört av sig, men alla vill köpa den lite billigare än vad jag tänkt sälja den för, så de har fått kalla handen.
 
Det lutar åt att nästa resmål blir Belgrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0