Özz Nujen

Igår var jag och såg Özz Nujen på Strömpis med ett gäng vänner, och innan det hann vi med lite mat och någon öl på Bishops. Özz var helt ok, mycket skämt som väntat om att han är hårig och ful, och kanske lite färre skämt och ställningstaganden än väntat om samhället. Han ramlade in på att det finns idioter i alla religioner, och att det är de som ställer till problemen. Är nog ett par aningar förenklat, men jag kan nog hålla med honom, även om jag snarare anser att alla religiösa är idioter i en mer gammeldags mening av ordet. Lundmark bubblade någon om halvön Halkidiki innan Özz uppträdande som jag inte riktigt förstod grejen med, sedan tog Özz också upp Halkidiki, vilket var ett nästan för underligt sammanträffande. Om Shan Atci var överraskande bra var Özz Nujen ungefär som förväntat, kanske en aning sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0