Helg!

Igår var det reunion med PFC. Några av oss gamlingar spelade mot de som spelar nu. Jag tror att vårt lag förlorade med 8 eller 9-3, men det var skoj ändå, och det gick, trots många insläppta mål, helt ok för mig ;-). Smolk i bägaren var att en grabb från det nya PFC började bråka med en medspelare, och blev utvisad, och när han skulle gå av planen ansåg han att han blev annorlunda behandlad med anledning av att han är invandrare... En konstig invändning eftersom båda tränarna i PFC har utländsk härkomst, samt halva laget... Att dra upp det kortet är tyvärr väldigt vanligt, och gör få lyckliga...
 
Senare blev det mat på Bells och sedan vidare till Lundmark. Det hela slutade sedan på Strömpis, där jag måste ha varit en aning äldre än de flesta andra...
 
Helgen har även inneburit att jag sett filmerna Annabelle och Black and White Cat. Annabelle var rätt bra, och tydligen ska den vara baserad på en docka som existerar i verkligheten. Dockan finns att beskåda i Connecticut, så det kan bli att jag åker och tittar på den om någon dryg månad.
 
Nu kikar jag på Liverpool, och hoppas att de kan hålla ledningen mot Southampton matchen igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0