Hur blir det en stor grej???

Hur i helvete går det till??? Hur kan det bli en stor grej av att en larmoperatör frågar om var en person befinner sig? Hur personen är skadad??? ...och sedan blir lite irriterad när hon får höra att hon är en idiot, men direkt finner sig och sköter samtalet bra. Även när jag lyssnar om och om igen så har jag svårt att höra vad personen säger... Förstår inte hela jävla mediasverige att det rings något så ini helvete i onödan till 112? Sedan är det helt normalt att larmoperatören fortsätter prata med personen, så att samtalet tagit lång tid är inga konstigheter.
 
Allt kan göras bättre, men att det här skulle vara något extremt är bara fånigt.
 
Min "vän" Oisin skrev ett rent pinsamt inlägg i den lilla debatt som uppstått!
 
Jag blir så irriterad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0