Bytt år!

Ha, det skulle stå nytt år i rubriken, men felstavningen blev ju faktiskt lite underhållande.
 
Det är många som gör små recensioner av sitt år som gått, och det kan väl jag också göra, även om det blir väldigt kort. Mitt 2014 har varit bra utan missöden eller tråkigheter. Jag har rest nio gånger till olika delar av Europa, vilket måste vara personligt rekord i antal ej sammanhängande resor, och detta har jag tänkt att fortsätta med även under 2015. Jobbet har flutit på och jag har även bytt en del arbetsuppgifter, och har jag lite tur så får jag snart byta arbetsuppgifter snart igen.
 
Året avslutades med middag hos lillasyster och Peter i deras nya lägenhet. Det var riktigt trevligt, och det hela var ett knytkalas där alla hade bjudit till med mat och dryck. Jag stod för vinet, och vad det verkar så blev till och med de som inte vanligtvis dricker vin nöjda. Det var supertrevligt, och kvällen avslutades sedan med att jag, Lundmark och Robert gick till Harrys. Harrys var väl inget superhit, men kul att komma ut lite, och Bias kom dit också, vilket även det var skoj. När vi gick ut från Harrys pratade vakterna med några unga svenska grabbar, och när de gick därifrån blev det ett jävla liv. Grabbarna gapade och skrek att de visste var vakterna bodde osv. Ganska olustigt, och idag läste jag att det skett en knivskärning på Engelbrektsgatan ungeför kring den tiden. Skulle inte förvåna mig om det var de här grabbarna.
Några nyårsfirande!
 
Idag har jag inte gjort mycket. Kikat på "Breaking Bad", och Liverpool som spelade 2-2 mot Leicester, inte värst. En traditionsenlig pizza har det blivit också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0