Det går inte att hålla skenet uppe!

Det känns som att jag gör inflation i "känsloyttringar a la någonsin", men efter att knappt ha kunnat sova inatt på grund av ren ilska har det sedan suttit i hela dagen, och jag är fortfarande förbannad, vilket är monumentalt ovanligt när det gäller mig. Det kokar och jag får verkligen hålla mig ifrån att inte vara fånig genom att säga massa onödiga saker och uppträda onödigt snäsigt, men det är inte lätt.
 
En halvpositiv sak idag åtminstone, ruljansen av islamist-mord verkar vara över i Paris för stunden. Tyvärr blev det dock "martyrer" av mördarna genom "mort aux cons".
 
...och även om vissa verkar vilja göra livet surt för mig så gör andra det desto roligare :-).

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag hoppas du ritade en valfri sak. Och head and shoulders eller sunsilk? Tippar på head and shoulders. Viktiga frågor detta.

Svar: Hehe, det är Wella ;-).
oxelgren

2015-01-09 @ 21:18:11
URL: http://alxxandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0