Om det blir tyst några dagar?

För att inte denna trogna skara av ca 20 stycken unika IP-adressbesökare som jag har här på bloggen varje dag ska bli oroliga om det blir tyst här i bloggen under ett par dagar så kommer tystnaden bero på att jag inte befinner mig hemmavid. Imorgon bär det av till Stockholm för jobb, och sedan blir jag kvar där en natt, för att sedan flyga ner till Barcelona på onsdag. Jag är tillbaka på tisdag nästa vecka.
 
Av dessa unika IP-adressbesök består minst ett av mig själv och andra är säkert dubletter från när någon kikar bloggen på jobbet och sedan hemma, så gå inte runt och tro att ni är så jäävla många som läser den här bloggen ;-). Ja och det är ju för övrigt helt oväsentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0