Onsdag

Ett par dagar i Sthlm nu, och vi diskuterar en framtid som jag tror är en god tanke, men jag är rädd att det inte blir så bra i slutändan.
 
Det blev middag på Sthlm Tapas på Kungsholmen, vilket inte var så dumt, och mycket folk var det där.
 
Jag lyckades även låsa in nyckeln på hotell-rummet och fick säga till om det i receptionen :-).
 
Det har tydligen blivit debatt över ett gammalt Nile City-inslag där de gör sig lite roliga över asiater. Är väl bra att det inte bara är muslimer det reageras på, men i mitt samhälle får en göra sig rolig över allt och alla. Sedan är det alltid jobbigare att vara i minoritet, men jag tror på ett öppet samhälle över ett förtryckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0