Status-uppdatering

Det blev en sväng till Sthlm i onsdags för lite extra-arbete. Lång dag med andra ord, från 08.00 till 22.00. Jag ska hoppa in som teamledare ett par veckor i sommar, och jag fick se vad jag får i lön under den tiden i torsdags, typ 6000 kronor mer än min grundlön. Första tanken är ju "vad trevligt", men efter ett par sekunders eftertanke blossar mest irritation upp över att jag inte har haft det jobbet och lönen sedan början av året. Kan iofs bli bra i längden det här ändå, men irritationen gnager ständigt.
 
Trevligt midsommarfirande igår hos Lundmark och Maria. Bra ordnat rakt igenom, och ett mycket bra gäng.
 
Imorgon bär det av till Barcelona, och jag är tillbaka på fredag. 
 
Nu har jag även sett alla Shrek-filmer och även Jerry Maguire.
 
Saga, Lisa och lillasyster var här förut och spelade TV-spel och käkade pizza, trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0