Dåligt slut på arbetsveckan

Igår kväll förlorade Liverpool mot Villareal efter ett väldigt sent och onödigt 1-0 mål. Idag gick vi igenom en kvalitétsuppföljning på jobbet och resultatet var väl inte strålande. Det var ett generellt resultat och jag vet inte om jag var bättre eller sämre än någon annan, men säkert ungefär lika dålig. Det gav hursomhelst inga roliga vibbar. Nu är det någon som spelar musik här i huset, och jag tror inte det är min alkis-granne. Eftersom jag inte har något bättre för mig hade jag tänkt att gå och lägga mig tidigt, men det verkar bli svårt.
 
Jag har underhållit mig ikväll med att kika på en dokumentär om Katarina Taikon, och den var väl så där.
 
Mat på Umami imorgon kväll ialf, blir säkert trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0