Njae!!!

En hel helg som har varit lite njae... Förkylningen har dock börjat ge sig nu, så imorgon kan jag börja träna igen. Annars har jag inte gjort mycket under helgen. Jag har mest suttit och kollat på dokumentär-serien "The World at War" som handlar om Andra världskriget. Det är 26 st entimmars avsnitt och producerat på 70-talet vilket gör att det finns med intervjuer med exempelvis Dönitz. Väldigt intressant!
 
Lördagskvällen innebar kalas för Johanna och Lisa. Bra ordnad tillställning med god mat. 
 
Dagens största begivenhet var matchen mellan ÖSK och Djurgården. Bra drag på stan under hela dagen och väldigt bra inramning under matchen. Dessvärre var ÖSK inte bra och förlorade med 2-0. Broberg blev skadad, och efter det verkade hela ÖSK ge upp.
Över 11 000 åskådare och bengaler borde det vara varje match.
 
Sedan måste jag hålla med Ivar Arpi om att vi fått nog av kändisar och halvkändisar som skriver under debattartiklar och upprop om migration. Gör det ni är bra på, gör inte bort er genom att trassla in era namn i sådant ni inte vet något om.
 
Sist och väldigt sorgligt är att en kompis pappa dog inatt efter en tids sjukdom :-(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0