Ny vecka

Idag fick jag min biljett till Irland - Sverige :-). Stort!
 
Lördagskvällen innebar sent om sider att Acke, Gurra, Lundmark och Kristin kom över. Tanken var att det skulle spelas Kent hela kvällen, men efter klagomål efter klagomål från Gurra blev det så att det även spelades annan musik :-).
 
Sedan kilade jag och Lundmark iväg till ett numera ovanligt besök till Harrys. Det var ovanligt kul med mycket normalt folk där. Antar att det hade varit någon privat-fest längst upp varifrån det kom folk.
 
Under söndagen var det tänkt att jag skulle ner till Behrn Arena, men återkommande hagelskurar fick mig, och säkert många andra, på andra tankar. Det sprack dock upp till slut och ÖSK vann matchen mot Göteborg med 3-2 :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0