Pigg och alert

Jag känner mig fortfarande riktigt pigg och glad och jag börjar nog på riktigt tro att järnet faktiskt gör skillnad.
 
Igår var det som så att det blev lite baluns och mitt mål var att bli ganska dragen :-). Vi hamnade här på förfest och det var en salig blandning av folk från Småland, Kirgizistan, Uppland, Ukraina, Bosnien och Närke. Kan inte bli annat än lyckat :-). Efterhand hamnade vi på Ritz och där var det rätt stökig stämning, dock utan att jag märkte att det var aggressivt. Lagom med folk och rätt kul.
 
Eftersom det var en rätt rejäl fylla så vaknade jag med lite huvudvärk imorse, men det gick snabbt över, och nu känner jag mig åter som jag nästan alltid kände förr när jag var bakis, pigg! Jag är inte ett dugg seg och jag har varit och tränat. Attribuerar även det till järnet :-).
 
Jag är en ny människa haha.
 
Ett litet musiktips. Ricky Gervais hade tydligen ett new wawe band i början av 80-talet som hette Seona Dancing. Låten "More to lose" är riktigt bra. Finns inte på Spotify men går att googla fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0