Dagen innan julafton och ont i munnen :-(.

Idag har inte varit något speciellt bra dag. Jag bet mig i tungan i tisdags, och det rejält. För de flesta människor gör det bara ont för stunden, men för mig och många andra kan det innebära afte, det vill säga typ inflammerade sår i slemhinnan. Ibland när jag biter mig någonstans i munnen händer ingenting och ibland blir det för jävligt som nu. Såret på tungan är inte så stort, men det är ändå så pass ömt att det är överjävligt att äta och gör att jag känner mig sjuklig. Ungefär som dagen innan en infektion i kroppen verkligen börjar märkas. Det brukar gå över på någon vecka, men det här är ju en osedvanligt dålig vecka att ha sår i munnen på :-(.
 
Men dagen har inte varit helt usel trots allt, träffade Svensson på stan bland annat och lyckades utan problem köpa klart alla julklappar :-). Så sköts ju Berlin-terroristen ihjäl också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0