Kulturellt uppsving

Det finns en värld utanför fotboll, handboll, sprit, klubb och kvinnor. ...och jag har börjat hitta den. Jag har alltså hittat nöjet i kulturella yttringar utan att se det som ett "förspel" till något annat. Det är glädjande.
 
Nu har jag bokat biljetter till the Naked and the Famous på Nalen i slutet av januari. Ska bli skoj! Det lär även bli Jonathan Johansson på Satin på fredag. Jag är även sugen att gå på teater, se Stormen på Örebro Länsteater kanske?
 
Jag sitter även och lyssnar på "modern" tuggummipop i form av The Good Natured - Skeleton. Kan en bli annat än glad?
 
Jag har även fastnat för Roy Orbisons - I Drove All Night. 
 
Det är något med Spotify och Discover weekly, det öppnar upp världen.
 
För övrigt bör ni se dokumentären om Nile Rodgers på SVT Play.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0