Young, wild and crazy!!!

Jag ska jobba imorgon och klockan är nu 00.33. För vissa är det kanske standard, men jag känner mig nästan lite busig. Jag har varit ute och ätit italiensk plocktallrik, druckit några öl och sett en konsert med Wolfmother. Hur kommer det sig att Wolfmother är i Örebro undrar nog både jag och flera andra? De, eller han kanske, är väl inte superheta för tillfället, men det är ju riktigt bra. Kanske delvis till och med fantastiskt bra! Konserten ikväll kan ha innehållit lite för mycket "mellanspel", och eventuellt inte superbra ljud, men det var ju svinbra ialf :-D.
Wolfmother på Frimis.
 
Mer folk än jag hade förväntat mig också. Snälla Frimis, fortsätt med de här bokningarna!!!
 
Somnar jag innan 02.00 blir det ju ialf fem timmars sömn. Är det egentligen något att klaga över?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0