Efter kul baksmälla

Segt nu! Efter en mycket bra helg vill en ju att det ska vara lika bra i veckan, men så är det ju inte. Imorgon får jag dock in en massa pengar så då blir det säkert lite roligare igen. Förhoppningsvis blir det restaurang-besök på fredag bland annat.
 
Jag har sett dokumentären "Sockerfilmen", och det var lite som efter att jag såg "Cowspiracy" att jag undrar om folk är så korkade så att de inte har koll på vad som framkommer i dokumentärerna? "Sockerfilmen" var dock bra mycket mindre propagandisk än "Cowspiracy". En sak var dock intressant, och det var att "Sockerfilmen" hävdade att vissa kalorier gör att en går upp i vikt, men andra inte, även om det är samma mängd kalorier. Underligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0