Lyxproblem!

Jag har fått en biljett till Sverige - Irland den 13 juni 2016. Saken är att jag vet inte om någon annan jag känner har fått någon biljett samt att jag ska vara i Barcelona fram till den 6 juni 2016. Det känns lite ovärt att åka hem däremellan :-). Jag får väl hänga några dagar på den Franska rivieran. Åka till Monaco kanske, säkert billigt... 
 
Imorgon blir det en natt på Hilton Stockholm Slussen med havsutsikt och frukost på lördag morgon. Säkert inte alls dumt, och att det blev så beror på en gratis natt från Hotels.com.
 
Veckan har annars inneburit rätt mycket gamla Uppdrag Granskning-avsnitt. Jag har sett "Fallet Ulf". En serie program av Hannes Råstam om en pappa som efter taskig terapi blev anklagad av sin dotter för sexuella övergrepp. Att jag såg det här just nu var att jag blev inspirerad av ett annat liknande fall från P3-dokumentär. Mycket är inspirerat av boken "Spökflickan" som jag tror att jag lånat någon gång men inte läst för att jag ansåg den för skruvad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0