Jobb

Jobb i Lindesberg idag, och pengarna behövs. Jag och Robert köpte biljetter till en festival i Barcelona i början av juni och på torsdag bär det av en sväng till Madrid, så pengar kommer att gå åt.
 
Terrordåden fortsätter med diverse dåd i Frankrike, Egypten och USA.
 
Det rapporteras även om mängder av sexuella trakasserier från Köln i Tyskland, vilket jag kan tänka mig är en aning uppforstorat, men ändå väldigt illa. Hanna Fahl skrev en underlig krönika i ämnet där tesen var att det inte handlade om urspung utan om män i allmänhet. Kan också hålla med om att många av oss män inte är så smidiga, men i min värld har vi snarare satt kvinnor på piedestaler än trakasserat dem. Till skillnad från Hanna Fahl tror inte jag att den gemensamma nämnaren endast är män, utan en cocktail av män och kultur. Men vad vet jag...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0