Lite humor i en annan mörk dag

Idag var det åter dags för terror i Europa. Det är väl knappt ingen som höjer på ögonbrynen längre och att det skedde i Bryssel förvånar väl verkligen ingen. Har en varit i Bryssel så är en snarare förvånad över att det inte sker oftare. Tankarna går till anhöriga.
 
Min tanke var att åka till Sthlm idag, men det blev det inget med eftersom det var något elfel, så det kom inget tåg. Det blev att arbeta i Örebro istället.
 
Men så till det roande under dagen. Jag satt och bläddrade igenom NA på lunchen när jag såg en artikel om HK Järnvägen. När jag kikade lite närmare på bilden såg jag att jag var med på bilden :-). Bilden är tagen under hösten 2013 när jag senast spelade handboll :-).
Där till höger står jag och hänger. Kul med kval för HK Järnvägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0