Kort helg

Vi vann quizen i torsdags på Stora Örebro. Mycket årtalsfrågor på filmer osv, inte min starka sida. Kände väl inte att det var mitt deltagande som gjorde att vi vann, men svaret om de ekologiska äggen kunde jag nog ensam bidra med. Vinsten var 200 kr att handla för på Stora Örebro. Det fick de andra dela på :-).
 
Köpte en Håkan biljett av Tobias, kostade 595 kronor, fånigt dyrt. ...och nej det var inte att Tobias tog ett högre pris.
 
Igår var det jobb, rätt segt, och det gjorde helgen väldigt kort. Direkt efter jobbet for jag iväg till Henrik för middag. Thomas körde och Joar åkte med. Trevlig kväll som vanligt, och god mat! Kul att träffa Adis igen!
 
Idag tog jag en promenad för att häma cykeln på jobbet. Stannade och pumpade däcken på vägen tillbaka hem, men det var kanske dumt för det blev punktering ganska direkt, iofs inte oväntat eftersom det varit en utbuktning på framdäcket innan. Det blir att lämna in imorgon och promenad eller buss till jobbet.
 
Nu ikväll har jag, Saga och Lisa spelat TV-spel hela kvällen och ätit sushi, trevligt.
 
Det var den helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0