Nu är dom på mitt blod igen!!!

Nu måste jag lämna blod igen!!! Nej jag är inte tvingad, men jag ser det lite som en skyldighet. Jag fick en lapp för någon vecka sedan som jag ignorerade, men nu ringde dom, och jag hade inte mage att tacka nej. Jag fick ialf information om mina dassiga ferritin-värden under samtalet. De hade gått upp en aning sedan den förförra blodgivningen, och det var väl bra? Jag hade dock hoppats att värdena hade gått upp mycket mer eftersom jag under en period käkade både järntabletter och blodpudding. Om jag inte är dödssjuk, vilket jag inte tror att jag är, så kanske jag borde börja äta mer rött kött... Får skylla på det, "jag själv är ju egentligen vegetarian men min kropp pallar inte, så jag måste äta rött kött, tufft liv". 
 
Igår såg jag ÖSK - Östersund och 1-5 slutade det. Var lite kronan på verket av ÖSK:s miserabla höstsäsong. Vad är grejen med att spela med Astrit, Besara och Nordin samtidigt? Spelet fungerar ju inte då, ser inte Axén det?
 
Annars är det ett jävla skitväder ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0