Söndag

Liverpool ser fantastiska ut för tillfället och en mängd spelare gör mål. Ensam serieledning nu!
 
Det blev endast en sväng till Robert igår för något glas vin med honom, Grens och Madde. De två senare visade hur jag kunde rensa avloppet till mitt handfat. Jag felanmälde det förra söndagen, men hade till dags datum inte fått det avhjälpt. Det var dock tydligen bara skruva loss vattenlåset och göra rent, så nu har jag fixat det själv, men jag hade nog inte förstått att jag kunde göra det själv utan Grens och Maddes hjälp. Tack!
 
Om ni vill få en ännu sämre bild av världen kan ni se dokumentärerna på SVT Play om Ku Klux Klan och homofoberna i Ryssland. Helt galna människor i olika färger och kön i de dokumentärerna.
 
Köpte en biljett till Wolfmothers konsert på Frimis och kan bli att köpa en till Hurulas också.
 
Varför kände jag inte till The Chills på Primavera?
 
Har även fortsatt att scanna in lite bilder. Gillar den här :-D!
Hade ostyrigt hår redan när jag var fyra år :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0