En vanlig dag

Men först! Det var nog inte strålningssjuka som ledde till min diarré. George som åt samma sak som jag i torsdags hade åkt på precis samma sak, en diarré och sedan hade det gått över. 
 
Rätt trevlig dag igår! Lunch på Palmen, överraskande gott, och sedan fest med George och jobbarkompisar på kvällen. Det var ny klubb på Frimis för oss äldre, rekommenderad ålder 28. Jag kände mig ung, vilket var härligt. Det kom till och med fram en "man" och frågade om inte "vi knattar" skulle gå hem... Musiken var så där, men jag hade skoj och knallade hem i min ensamhet strax inna 02.00.
 
Ja idag var det...
 
1) Såg ett avsnitt av Allt faller
2) Såg en dokumentär om revolten i Ungern 1956
3) Såg en dokumentär om RAF:s bombningar av Tyskland under Andra världskriget
4) Lyssnade på en intervju med Annika Lantz
5) Såg en dokumentär om Dadaismen
6) Såg en dokumentär om Boeing 747
7) Gick ut och sprang
8) Såg ytterligare ett avsnitt av Allt faller
 
Nu blir det väl ytterligare någon dokumentär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0