Udda bukras

Det här kan ses som ett något onödigt inlägg, men ovanligheten gör det för mig intressant att skriva ned.
 
Idag efter att jag varit och ätit lunch på Backahallen var jag tvungen att gå på toaletten för att bajsa. Inget konstigt med det och allt var normalt. Kände inget konstigt i magen. Sedan gick det kanske en knapp timme, och under en föredragning kände jag att det började mullra ordentligt i magen och jag fick knipa igen för att inte göra på mig. När föredragningen var klar fick jag springa iväg till toaletten och då hade jag rejäl diarré. Alltså bara vatten. Det kom som från ingenstans. Nu efteråt har jag dock känt mig helt ok i magen och nu klockan 23.00 efter att jag varit på middag med några jobbarkompisar har jag inte behövt bajsa igen. Om det nu slutar med att det bara var den här diarrén och inget mer, så vet jag inte om jag varit med om något liknande.
 
Vad kan då detta bero på? Jag får en liiiten oro att det har med strålsjuka att göra, vilket antagligen är fullständigt osannolikt, men jag har inte velat googla på det för att kontrollera möjligheten :-). Snarare beror det nog på att jag och några till igår kväll var och käkade på den italienska restaurangen i Saluhallen. Jag köpte då en pastarätt med bland annat musslor, och sannolikt har jag blivit matförgiftad ifrån den.
 
Men, men, förhoppningsvis är det bättre nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0