Älskade terrorist

I dessa terror-tider läste jag igår Anna Sundbergs biografi "Älskade terrorist" som handlar om hennes liv som fru till diverse muslimer. Lättläst och ganska intressant, även om jag hade velat ha lite mer tankegångar och reflektioner.
 
Det var en tyst minut idag för offren för det senaste terrorattentatet i Sthlm. Jag blir dock lite tudelad till det, speciellt när det dog många fler i Egypten ett par dagar senare.
 
Surheter på jobbet idag. Det märks att folk är stressade. Småsaker blir stora.
 
Jag fick mina nya tavlor om humanism och utilitarism idag. Kostade 300 kr att hämta ut dem eftersom de var beställda från USA. Nu har jag nog tavlor för hela min moral.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0