Fest!

Igår hade jag födelsedagsfest och hade hyrt Harrys översta våning för ändamålet. Det var dryga 35 gäster och mat, quiz och musik. Jag tror både maten och quizet föll någorlunda i smaken. Det blev till och med så att det var två lag som slutade delad etta i quizet. Det är viktigt att det inte blir för lätt för något lag, så jag är glad att det blev jämnt.
 
När maten var uppäten och quizet klart var det dags för dansgolv där jag hade komponerat låtlistan. Vid den tiden var även vemsomhelst välkommen. Jag tyckte det blev bra med musiken. Det skulle dock ha varit lite mer folk på dansgolvet för att det skulle vara optimalt, men jag hade himla kul och säkert några andra också :-). Någon gång mitt i festen bjöd Amir mig på en rejäl jäger-shot och det tog. För annars drack jag inte så mycket, men när jag kom hem behövde jag spy...
 
Jag är nöjd och väldigt tacksam att ni som var där kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0