In i vinyl-träsket

Igår beställde jag en vinyl-spelare från ett företag i Storbritannien för att få ned priset lite. Blir spännande att se om den kommer fram... ...och för att ha något att provspela om/när spelaren kommer så var jag i dag på Banana Moon och införskaffade mig "The Final Countdown" LP:n. Sedan när jag kom hem beställde jag även Erasures debutalbum "Wonderland". Jag tror inte jag kommer införskaffa så väldigt många LP-skivor, men jag gillar grejen.
 
Igår var jag och Valentina och käkade på Khan Khazana på norr här i Örebro. Indiskt och nepalesiskt vilket märktes när servitören inte kunde svenska och gick runt med en tröja med en nepalesisk flagga på. Jag funderade en aning på om han hade alla tillstånd i ordning, men kände att det inte var ändamålsenligt att fråga :-). Det var mycket att välja på och maten var alldeles utmärkt. Något som dock var både charmigt och störande var att de konstant lyckades blanda ihop våra beställningar med ett annat bord. Naan-brödet blev fel och huvudrätten blev fel, men det löste sig efter att vi sade till... 
 
Nu ska jag iväg till Robert en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0