Historien går igen...

Jag nämnde häromdagen något om att det brukar sägas att historien går igen, och det märkte jag igår och idag när jag kikade på en dokumentärserie om punken i Sverige på slutet av 70-talet. Utan att nämna några explicita likheter så var det väldigt mycket med människorna som var väldigt likt hur jag upplevde slutet på indievågen i slutet av 90-talet och början av 00-talet. Antagligen finns uttrycksättet alltid där men att det tar sig olika stilar.
 
Jag har även under dagen börjat titta på en dokumentärserie om kriget i Vietnam, alltid intressant.
 
I övrigt var det andra gången den här säsongen som Liverpool lyckas vinna utan att imponera enormt. Klart bättre, men hamnade ändå i underläge, men lyckades till slut vända mot Leicester efter två mål av Salah.
 
Jag har nu även bokat en resa till Minsk i mitten av mars och en resa till Berlin under påsk. Våren börjar ta sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0