Inte varit utanför dörren idag...

Idag har jag spenderat hela dagen i min lägenhet. Jag hade en tanke på att ta en promenad men jag bangade... 
 
Efter lutfisken i Hallsberg igår mötte jag upp Nils och Bias för ett par öl och sedermera en sväng till Harrys. Harrys ska lägga ned så igår var allting nedsatt i baren, vilket gjorde det till en ovanligt billig kväll. Trots det var det inte proppat inne på Harrys, utan kändes som att det var den mängd folk som brukade vara där förr om åren. Helt ok kväll, men jag fick nog vad jag tror var runt halv 2. Idag har jag mått bra, så det blev nog inte så mycket alkohol igår.
 
Den rätt slöa dagen idag har innefattat Henrik Schyfferts serie om kött. Inte så mycket ny information för mig, men intressant att se hur det fungerar på slakterierna. Annars har det blivit lite Wolfenstein och Duolingo och nu kollar jag på Liverpool.
 
Jobb imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0