Planeringsdagar

Jag är relativt nyss hemkommen från ett par väldigt trevliga planeringsdagar i Loka Brunn. Det verkade som alla var nöjda. Vi fick bland annat lite information om säkerhet och det är väl knappast rekommenderat i min position att ha den här bloggen, vilket jag är medveten om, men men... Jag höll i ett quiz på kvällen som blev ganska lyckat, möjligen något svårt för vissa, men svårt att få det bra för en grupp som är så blandad. Jag träffade Grek där av en slump idag också, kul! Summa summarum så är jag ovanligt nöjd efter att ha kommit hem från planeringsdagar.
 
Helgen som gick då? Jag gjorde väl egentligen inte så mycket. En del tid gick åt till att fixa med quizet som jag skrev om, men annars hängde jag mest med Valentina.
 
Tre arbetsdagar sedan är det typ jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0