En skön hemmadag

Det har som sagt varit rätt mycket flängande senaste tiden, så idag har jag främst suttit hemma och tagit det lugnt. Fixat med lite bilder från Dubai-resan och försökt få någon ordning i det sammelsurium som har uppstått i min lägenhet eftersom jag inte har någon garderob för tillfället på grund av stambyte.
 
Veckan har inte inneburit så mycket speciellt. Jag försökte tydligen använda en rabattkupong jag redan hade använt på Hemköp, det var förvisso lite pinsamt, men annars inte så mycket att rapportera. Annars har det väl varit lite Shuffleboard och andra trevligheter :-).
 
Kikade på en överranskande bra konsert med Peter Morén igår på East West. En av dem från Peter, Björn och John. Både trivsamt och lite tråkigt att det bara var ett 20-tal i publiken. Samtidigt som jag tycker att det är lite tråkigt är det skönt att kunna sitta och se en konsert i ett relativt lugn, samtidigt som en kommer väldigt nära artisten. Det uppstår som en kamratskap mellan artist och publik, vilket är trevligt.
Trots den lilla publiken var det bra drag på Peter Morén. 
 
Inte att förglömma tillagade Grensman en kulinarisk taco innan konserten. Imponerad!
 
Nu hoppas jag på en Liverpool-seger och en alltigenom härlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0