Skita i hallen?

Jag får be om ursäkt för mitt juvenila inlägg nu, men jag är irriterad. Min toalettstol som normalt sett står inne i badrummet står nu i hallen och det luktar apa i lägenheten. Det sägs att det finns en toalett nere i källaren, men jag är inte helt säker... ÖBO har även lovat att sätta tillbaka toalettstolen på rätt plats varje dag, vilket nu inte har gjorts.
Jag kan raljera hur mycket som helst över detta... Är det tänkt att toalettstolen ska stå här i fortsättningen? Gillar att vattnet är inkopplat. Jag är rätt sugen på att sätta mig och skita där toalettstolen står nu, kanske sedan spola för att se vad som händer? Varför inte som en liten överraskning till idioten som inte satte tillbaka toalettstolen efter dagens arbete...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0