Typ som Dexter...

Idag kom jag hem till detta...
Hallen.
Badrummet.
 
Jag känner mig lite som Dexter eller annan valfri seriemördare. Vissa av mina vänner misstänker väl att det är så även i verkligheten, men icke, i det här fallet är det endast att bytet av stammarna börjat ordentligt vad det verkar. Det här betyder att jag inte har någon dusch på ett tag och att det är otroligt rörigt hemma hos mig. Jag har hört andra gnälla över hur jobbigt det är att bo mitt i en renovering, och kanske inte varit helt förstående, men nu har jag förstått att det inte är ett dugg roligt :-).

Kommentarer
Postat av: Wordpress.com

Everything is very open with a very clear clarification of
the issues. It was definitely informative.
Your site is extremely helpful. Thank you for sharing!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0