...

Planeringsdagar i Loka Brunn imorgon och i övermorgon med jobbet och sedan iväg till Dubai på lördag. Känns rätt bra! Det har även varit rätt lugnt på jobbet de senaste dagarna, kanske lite väl lugnt, men det har behövts. Skönt att känna att en faktiskt inte arbetar på en T-Ford-fabrik. Det gör även att arbetet blir kul och intressant. Men, men, jag tror dessvärre det endast är lugnet före stormen :-).
 
Vad gör en i Dubai? Vi ska ialf upp i Burj Khalifa. Det ryktas även om att det är god mat i Dubai, och det är ju bra :-).
 
Hade inte så mycket att förtälja... Vore kul om Liverpool kan slå Plymouth ikväll iofs.
 
Jo! Jag vet inte hur många gånger de använt ordet "autodidakt" i Värvet-intervjuerna, och jag blir nästan förbannad... Vad är grejen? Fungerar inte självlärd bra eller? Jag blir äcklad när den superhumana och superetnisktsvenska "eliten" så medvetet distanserar sig ifrån dem de är så superhumana emot. Jag överdriver, men irritationen ger invektiven ;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0