Inte mycket sömn inatt!!!

Efter en bra kväll igår där jag och Bias käkade utsökt mat på Kungsgatan 1 så var min tanke mer eller mindre att gå hem och sova. Jag tycker inte jag blivit störd av min alkis-granne på länge, men jag sover alltid med öronproppar så en del kan jag ha missat. Hursomhelst, så var det lite röster osv när jag lade mig, men det var inte så illa, så jag somnade. Vid 01.30 vaknade jag dock av att det var liv och att det luktade tokaksrök i hela min lägenhet. Jag försökte somna om ett tag, och öronpropparna håller ute rösterna bra, men inte det oregelbundna dunkandet i golvet. Jag blir typ skrämd varje gång det dunkar till! Så efter hand gick det inte längre och jag fick ringa störningsjouren och först runt 04.00 somnade jag om. När jag vaknade luktade det om möjligt ännu värre av tobaksrök och det sitter kvar fortfarande. Det är tydligt att mer tobaksrök smyger sig ned i min lägenhet nu efter renoveringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0