Jobbivalens...

Jobbet är en ständig bergochdalbana, ena dagen känns det bra och andra dagen känns det skit. Idag är en dag då det känns skit :-). Mitt jobb är så otroligt svårt. Att försöka göra vettiga bedömningar känns allt som oftast omöjligt och för en person som mig som lägger stor vikt i att få det rättvist blir det ofta väldigt komplicerat och det tar då väldigt lång tid, och tid det har vi inte... Idag har jag suttit typ hela dagen med vad som borde vara ett förhållandevis enkelt beslut, men som inte är det, för att personen beslutet gäller har varit otroligt osammanhängande i sin berättelse och olika skäl flyter ihop. Jag ska då försöka få ihop ett beslut som går att förstå utifrån det... Det fungerar liksom inte när beslut tar så här lång tid... ...och jag vet inte om det någonsin kommer att bli enklare, hittills tycker jag snarare rutinen bara gör saker mer komplicerade.
 
I övrigt är det så mycket jag vill läsa och titta på som jag inte hinner med. Dagarna är för korta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0