Johnossi leverade

Johnossi levererade en bra konsert igår kväll på Strömpis utegård, och de spelade i ungefär 90 minuter. Jag kan inte riktigt säga vilka låtar som var bäst, men för mig var ju de mer kända låtarna som jag känner till väldigt bra. Jag tyckte inte det var någon "okänd" låt som stack ut. Johnossi har även utvecklats på senare tid och hade på den här konserten med sig en kille som spelade synth. Även om jag nog föredrar det gamla Johnossi över det nya så finns det nu mer variation i låtarna vilket gör det lite intressantare.
Johnossi. Det är även Patrik Haginges huvud som sticker fram i botten på bilden :-).
 
...och apropå Haginge så gjorde ÖSK en otroligt bra första halvlek idag mot Blåvitt, och ledde därmed med 4-0 i halvtid. Matchen slutade dock 4-2, men vinst blev det ialf :-).
 
Annars har jag inte gjort så mycket idag, mest läst i min Bibel-bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0