1 Rum & Kök

Nej jag var inte friskare idag vilket jag trodde att jag skulle vara. Halsen har under dagen istället varit avsevärt sämre, men det går över...
 
Som jag antar att jag skrev häromdagen så tränar jag inte när jag är sjuk, och då blir jag uttråkad av att bara sitta hemma efter jobbet. Därav hamnade jag och Bias ikväll lite av en slump på restaurangen 1 Rum & Kök på nedre delen av Stortorget. Jag beställde lammracks och ett glas rött vin och blev helt betagen av maten. Det var riktigt gott! Så där gott att jag hasplade ur mig att det här måste varit det bästa sedan jag var på Drängen. Bias rättade mig dock och sa att jag nog tyckte Umami förra våren var rätt bra, och det hade han ju rätt i, så bäst sedan Umami :-).
 
Så trots halsen så tycker jag att det varit en bra dag. 
 
Lillasyster fyller 30 år idag också, hurra hurra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0