Förkylt

Många småsjuka på jobbet och jag har blivit en av dem, förkyld.
 
Annars en något märklig dag där "hemligheter" har blivit mindre hemliga. Drygt att en rätt oansenlig sak ska behöva bli så komplicerad.
 
Chris Cornell är död. Såg en dokumentär om låten "Black Hole Sun" på grund av det. Ok låt, men jag och Chris hade sannolikt inte varit bästa polare om vi vuxit upp tillsammans.
 
ÖSK var inte bra igår. Hur länge får Axén vara kvar?
 
...och var kom värmen ifrån? Det var inte speciellt varmt när jag cyklade till jobbet imorse, men när jag skulle cykla hem var det typ medelhavsvärme.
 
Till sist, kan inte alla som försöker hålla uppe en aura av att vara intellektuella sluta säga "ååh gud bla bla..." till allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0