Woohoohoo, vi blev kvar!

Vi blev kvar, de lade ned hela verksamheten i Gävle istället. I min mening något överraskande, men det är väl det här med att Örebro är en fullserviceort, så kanske inte så märkligt ändå. Sedan är det väl i framtiden generellt lättare att hitta personal här än i Gävle kanske. Tråkigt för de som jobbar i Gävle ialf, för många har jobbat länge där. Den enes död den andres bröd... Ingen långresa för mig mellan jobb... Kan säkert bli mer neddragningar, men sannolikt inte i närtid skulle jag tro. Jaja, då kanske en skulle byta lägenhet nu när framtiden ser något stabilare ut...
 
Annars tycker jag ni ska köpa baklava på cafét på storgatan som typ bara säljer det, galet gott. Jag har inte varit så förtjust i baklava förut, men jag har ändrat mig :-D.
 
...och vet ni vad, jag frostar av frysen! Det tycker jag kan diskuteras hemma i stugorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0